Bli frivillig i Start

IK Start er helt avhengige av frivillige som stiller opp for klubben, både på kampdag og i hverdagen.

Annonse:

Å være frivillig i Start gir deg en unik sjanse til å bidra til at alle våre supportere, besøkende og barn skal få en best mulig opplevelse på kampdag. Med 15-20 hjemmekamper hver sesong, hvor hver kamp er et stort kulturarrangement med flere tusen tilskuere, er det frivillige som gjør det mulig å gjennomføre disse kampene på Sparebanken Sør Arena.

Uten den uvurderlige innsatsen fra våre fantastiske frivillige, ville det rett og slett vært umulig å arrangere Starts kamper. Det er dette vi kaller hverdagshelter.

Klikk her for å bli frivillig

Hva får du som frivillig i Start?

Som frivillig i Start får du flere fordeler som gjør det både givende og spennende å være en del av klubben:

• Sesongkort: Alle våre frivillige mottar et sesongkort som du kan bruke selv, eller låne bort til en venn.
  • Kick-off: Du blir invitert til vårt kick-off før sesongen starter.
  • Sosiale samlinger: Gjennom sesongen arrangerer vi sosiale samlinger for frivillige.
  • Avslutningsfest: Etter sesongen holder vi en avslutningsfest for å feire innsatsen til alle frivillige og oppsummere sesongen.
  • Start-familien: Du blir en del av Start-familien og får oppleve både oppturer og nedturer sammen med oss.

Dette er mer enn bare en jobb; det er en mulighet til å bli en del av noe større og bidra til klubbens suksess på en meningsfull måte.

I tillegg gir de fleste frivillige roller deg muligheten til å følge kampen direkte fra stadion.

Hva forventer vi av deg som frivillig i Start?

• Du er serviceinnstilt og pliktoppfyllende.
  • Du kan jobbe på kveldstid og i helger når det er kamp.
  • Du er over 18 år.
  • Du har erfaring med lignende oppgaver eller kunderettet arbeid.
  • Du setter deg raskt inn i hvordan kampdagene fungerer og bidrar til at tribunene sømløst kan ta imot tusenvis av mennesker.
  • Du forplikter deg til å jobbe på minst 8 kamper.

Hva kan du jobbe med som frivillig i Start?

Her kan du bli bedre kjent med oppgavene de frivillige gjør på kampdag.

Kampvert - Stadionverter, aktiviteter/stands
Billett - Billettluke, billettskanning
Organisering - Opprigg, nedrigg
Restaurant - Trivselsvert

Våre verter sørger for at supporterne får en god opplevelse på kampdag, enten det er ved å vise vei til riktig inngang, plassere folk på rett sete, eller peke ut fasiliteter som toaletter og kiosker. De tar seg også av andre oppgaver som klubben trenger løst på kampdagen.

Er du interessert?

Som du ser, har vi mange oppgaver som må ivaretas. Er du interessert i en eller flere av dem, vil vi gjerne høre fra deg. Fyll ut skjemaet nedenfor, og fortell oss litt om deg selv og hva du kan bidra med.

Så hører du fra oss om ikke lenge!

Bli en del av laget

Har du spørsmål, send e-post til [email protected].

Annonse fra Obos-ligaen: